تور مشهد
تاریخ : چهار شنبه 9 فروردين 1396
بازدید : 130
نویسنده : شاهد

تور مشهد

تور مشهد و گردشگری در مشهد:

تور ارزان مشهد در آژانس های مسافرتی عضو بانک تور ,های تورینگ, همه روزه در ساعت های پروازی مختلف از تهران و سایر شهرهای بزرگ که به مشهد پرواز مستقیم دارند انجام میگیرد. 
تور مشهد را مسافران و زائران گرامی میتوانند با توجه به مشاهده صفحات تور مشهد در پنل مربوط به هر آژانس های مسافرتی ساعت و تاریخ رفت و برگشت خود را بر اساس ظرفیت پروازها به دلخواه انتخاب نمایند.

قیمت تور مشهد هوایی زمینی: قیمت تور مشهد بسته به نوع این تور که مشهد هوایی و مشهد زمینی است متغیر و از 150 هزار تومان شروع و تا 1.500 میلیون تومان متغیر است.
تور مشهد ارزان: تور مشهد از طریق آژانس های مسافرتی عضو بانک تور ,های تورینگ به صورت هوایی با پروازهای بویینگ و یا ایرباس و معتبرترین پروازها و به صورت زمینی با قطارهای سیمرغ ، غزال , با قیمت ارزان و کیفیت عالی بسته به بودجه شما برگزار میگردد.
تعداد روزهای اقامت برای تور مشهد به دلخواه مسافرین در بین تورهای ثبت شده از آژانس های مختلف قابل انتخاب میباشد.
تمامی مدارک تور مشهد مانند بلیط هواپیما ، واچر هتل و ... به صورت الکترونیکی صادر میگردد بنابراین مسافرانی که قادر به مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی نیستند میتوانند مدارک خود را از طریق فاکس ، ایمیل، تلگرام  و.. ارسال و یا دریافت نمایند .

ساعت تحویل و تخلیه هتل به ترتیب 14:00 . 12:00 میباشد ,از این رو چنانچه مسافران تور مشهد ساعت پروازی خود را خارج از این ساعت انتخاب نمودند میتوانند وسایل خود را به لابی و مسئول این بخش هتل تحویل داده و برنامه های زیارت ,گشت شهری ، خرید و... را در زمان باقی مانده تا تحویل هتل و یا زمان پرواز در نظر بگیرند ,در کلیه هتل های داخلی ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت الزامیست . 
آژانس های مسافرتی عضو بانک تور ,های تورینگ با کلیه هتلهای دو ستاره-سه ستاره-چهار ستاره و پنج ستاره مشهد و همچنین هتل آپارتمان های مشهد که کیفیت مناسبی را برای پذیرایی از مسافران دارند همکاری دارند ،نام و قیمت اغلب هتل ها در تور مشهد آژانس ثبت و درج گردیده ولی برای استعلام قیمت هتل ها و هتل های دیگر با کارشناسان تخصصی آژانس های مسافرتی تماس حاصل فرمایید.

چنانچه برای تور مشهد خود هتل خاصی را مد نظر داشتید و قیمت آن ذکر نشده بود ، برای اطلاع از قیمت آن هتل میتوانید با آژانس مسافرتی مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.

در اینجا ,های تورینگ جهت ایجاد آگاهی از مکان های دیدنی مشهد و دلچسب شدن هر چه بیشتر تور مشهد شما به معرفی جاذبه های گردشگری مشهد میپردازد برای مشاهده جاذبه های مشهد روی لینک زیر کیلیک نمایید.

 

تور مشهد اقساطی توسط برخی از آژانس های مسافرتی ارائه میگردد که با مراجعه به پنل آژانس مربوطه و تماس با کارشناسان میتوانید از شرایط اقساط این تور با خبر شوید.

*سفر به مشهد مقدس به دو صورت تور هوایی مشهد و تور زمینی مشهد انجام میپذیرد و هنگام تماس با هر یک از آژانس ها امکان انتخاب و خرید تور هوایی یا زمینی را خواهید داشت.





:: برچسب‌ها: تور مشهد ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ صرفا جهت ثبت لینک ایجاد شده است ، وب سایت ( وبلاگ ) هایی که تمایل به ثبت و یا تبادل لینک دارند میتوانند با استفاده از بخش نظرات نسیت به ثبت لینک اقدام نمایند . شاهد